AD_LIFE-MOMENTS_MOTHER-CHILD-PARC-NATURE_LARGE_2021

Misiunea noastră este să lucrăm în fiecare zi pentru bunăstare și confort. Bunăstarea pielii fragile, oferindu-i produse de îngrijire din ce în ce mai bine adaptate nevoilor sale și garantând o transparență totală.

Dar și pentru cea a angajaților noștri, a fermierilor noștri parteneri, a furnizorilor noștri și a celor mai defavorizați și mai vulnerabili. Suntem convinși că progresul și inovația nu pot fi realizate fără un respect profund pentru oameni.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FILLE_2021 1440x500

O fundație de utilitate publică

A-DERMA este un brand Pierre Fabre, un grup farmaceutic deținut de o Fundație recunoscută ca fiind de utilitate publică, care contribuie, prin programe pe termen lung, la îmbunătățirea accesului celor mai defavorizate populații din lume la medicamente și îngrijiri de calitate. 

Astfel, fiecare produs A-DERMA vândut contribuie la aceste programe de asistență, deoarece donăm o parte din cifra noastră de afaceri Fundației Pierre FABRE. Astfel, atât noi, cât și consumatorii noștri și partenerii noștri profesioniști din domeniul sănătății, contribuim în mod activ la a asigura accesul la asistență medicală pentru populația cea mai defavorizată, datorită Fundației Pierre Fabre. O modalitate excelentă de a da un sens consumului. De fiecare dată când avem grijă chiar și de o singură persoană, facem lumea un loc mai bun.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_EXOMEGA_2021 577x577

Creăm dermatocosmetice utile

Abordarea „centrată pe pacient” înseamnă că punem consumatorul în centrul inovării pentru a imagina împreună soluțiile de mâine. Ne asigurăm că creăm produse cu adevărat utile, produse care aduc o schimbare reală în viața de zi cu zi a celor cu pielea fragilă. 
Fiecare nouă dezvoltare este inițiată ascultând cu atenție nevoile consumatorilor și printr-un dialog continuu, care este în prezent facilitat de numeroasele posibilități oferite de tehnologia digitală. 

Un bun exemplu de produs A-DERMA rezultat din colaborarea cu programul de centrare pe pacient este spray-ul emolient Exomega CONTROL: un produs de îngrijire emolientă expres, aplicabil în mai puțin de un minut, destinat să îmbunătățească viața de zi cu zi a persoanelor cu piele uscată și predispusă la eczemă atopică, datorită caracterului practic și a ușurinței de utilizare a produsului ambalat într-un spray cu pulverizare continuă la 360°.

Fundația Eczema

Fundația Eczema este o fundație corporativă creată în 2004 de domnul Pierre Fabre ca răspuns la creșterea numărului diferitelor tipuri de eczemă.
Misiunea sa este aceea de a reduce impactul bolii asupra pacienților, finanțând proiecte de educație terapeutică în peste 20 de țări.
Aceasta se angajează să lucreze alături de asociațiile de pacienți și de profesioniștii din domeniul sănătății pentru a lupta împotriva diagnosticării terapeutice greșite a pacienților care sunt prea des dezavantajați.
A-Derma este un partener de lungă durată al Fundației Eczema, pentru a dezvolta soluții dermatocosmetice din ce în ce mai bine adaptate la nevoile persoanelor cu piele uscată predispusă la eczeme atopice, cum ar fi EXOMEGA CONTROL. 

Aflați mai multe despre gama EXOMEGA CONTROL

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FONDATION-ECZEMA_2021 577x577
AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_GII_2021 577x577

Transparența, o garanție a încrederii

Pentru că ascultăm preocupările consumatorilor, la A-Derma suntem complet transparenți în ceea ce privește compoziția produselor noastre. Fiecare dintre formulele noastre are cantitatea exactă de ingrediente necesare, atent selecționate pentru a asigura o toleranță și o eficacitate perfecte. Ne asigurăm că produsele noastre au o compoziție ușor de accesat și de înțeles. 
Este bine să fim transparenți și dedicați, dar și mai bine este să o demonstrăm. Acesta este motivul pentru care grupul nostru a dezvoltat un instrument specific: Green Impact Index (indicele de impact asupra mediului).
Rolul său? De a măsura impactul produselor noastre asupra mediului și societății și, astfel, de a identifica modalitățile de optimizare a profilului proiectării lor ecologice și sociale într-un proces de îmbunătățire continuă. Atât pentru noi, cât și pentru consumatorii noștri, Green Impact Index oferă o transparență totală asupra produselor noastre.

Green Impact Index explicat

Lupta împotriva risipei,
Ajutorarea persoanelor defavorizate

Ca parte a angajamentului nostru față de sănătatea și bunăstarea persoanelor cu piele fragilă, noi, cei de la A-Derma donăm în scopuri caritabile toate produsele noastre nevândute care încă mai pot fi folosite.
Acesta este motivul pentru care am încheiat un parteneriat cu Phenix, un start-up francez care dezvoltă soluții inovatoare pentru a oferi o a doua viață produselor alimentare și nealimentare nevândute, în beneficiul persoanelor vulnerabile.

Sus